پنج عدد از بهترین دوربین بازرسی خودرو و بروسکوپ شلنگی
نوشته شده توسط : minidvpro.com

آیا نیاز دارید یا می خواهید قسمت خاصی از موتور ماشین خود را ببینید، اما نمی خواهید آن را جدا کنید؟ اگر چنین است، دوربین بازرسی خودرو یا بروسکوپ شلنگی ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. با یک بورسکوپ یا دوربین بازرسی می‌توانید با دقت آن را در مکان‌هایی که معمولاً نمی‌توانید ببینید یا به آنها دسترسی پیدا کنید، انتقال دهید.

طیف گسترده ای از دوربین های بازرسی شلنگی (لوله ای) در بازار وجود دارد که شامل واحدهای همه کاره، بلوتوث هایی که به تلفن شما متصل می شوند و موارد دیگر می باشد. در این مقاله ما لیستی از بهترین این دوربین‌ها و بورسکوپ‌های بازرسی را گردآوری کرده‌ایم و همچنین توصیه‌های کلی برای خرید را نیز درج کرده‌ایم تا بتوانید دوربین بازرسی یا بورسکوپی مناسب با توجه به نیاز و بودجه خود پیدا کنید.

بهترین بورسکوپی و دوربین های شلنگی بازرسی خودرو

1: آندوسکوپ HD 5.0 مگاپیکسلی DEPSTECH برای دستگاه‌های iOS و Android

آندوسکوپ شلنگی HD 5.0 مگاپیکسلی DEPSTECH برای دستگاه‌های iOS و Android

از آنجایی که اکثر ما یک دستگاه اندروید یا iOS در دسترس داریم، یک آندوسکوپ یا بورسکوپی بی سیم مانند DEPSTECH 5.0MP HD گزینه بسیار خوبی است. این مدل خاص یک گزینه با قیمت متوسط است و نزدیک به 2000 نقد را در حالی که تقریباً رتبه 5 شروع را حفظ کرده است، جمع آوری کرده است، و نسخه قدیمی تر بیش از 10000 بررسی با امتیاز بسیار مثبت نیز دارد.

HD Endoscope از یک تراشه نسل سوم بسیار کارآمد استفاده می کند که وضوح تصویر تا 2592 x 1944 پیکسل را امکان پذیر می کند. در مجموع 6 چراغ LED را می توان برای روشن کردن آنچه دوربین به آن نگاه می کند تنظیم کرد یا نوردهی تصویر را کاهش داد و وضوح تصویر را بهبود بخشید. یکی دیگر از ویژگی های عالی که به بهبود کیفیت و وضوح تصویر کمک می کند، امکان تنظیم ناحیه کانونی از 3 اینچ به 16 اینچ است.

دوربین شلنگی آندوسکوپ 5.0 مگاپیکسلی HD دارای باتری 2200 میلی آمپر ساعتی است که برای بازرسی طولانی یا چندگانه کافی است.

اطلاعات از دوربین به بدنه اصلی دستگاه از طریق کابل مسی نیمه سفت و سخت 5 متری (16.5 فوت) منتقل می شود که می تواند خم شود تا در مکان های مختلف جای بگیرد. این کابل همچنین دارای استاندارد IP67 ضد آب است، بنابراین لازم نیست نگران استفاده از آن در محیط‌ها یا مکان‌های مرطوب باشید.

ویژگی های کلیدی:

  • وضوح دوربین 2592 x 1944
  • نور قابل تنظیم با 6 چراغ LED
  • ناحیه کانونی 3 تا 16 اینچ
  • کابل ضد آب IP 67
  • باتری 2200 میلی آمپری

مشخصات محصول:

  • نام تجاری: Depstech
  • شماره قطعه: 028-5M
  • رنگ: زرد و مشکی

2: دوربین شلنگی بازرسی لنز دوگانه Teslong NTS300

دوربین بازرسی لنز دوگانه Teslong NTS300

قابل توجه ترین ویژگی صفحه نمایش 4.5 اینچی IPS LCD است که وضوح سه برابر مدل قبلی را ارائه می دهد. Teslong صفحه نمایش LCD را با یک صفحه شیشه ای محکم پوشانده است و بدنه دستگاه از فلز تقویت شده ساخته شده است که مقاومت در برابر سقوط را بهبود می بخشد، باران را دور نگه می دارد و NTS300 را برای استفاده در داخل و خارج از خانه عالی می کند.

یکی از بزرگترین مزایای Teslong NTS300 استفاده از سیستم دوربین دوگانه است. این سیستم شامل دو دوربین با دوربین دوم HD است که در کنار دوربین اصلی تعبیه شده است که میدان دید وسیع تری را فراهم می کند. کاربران می توانند به راحتی بین دوربین ها جابه جا شوند تا میدان دید کلی 140 درجه باشد.

هر دو دوربین می توانند تا رزولوشن 1920 در 1080 عکس بگیرند و عکس بگیرند و فایل ها را می توان در کارت MicroSD 32 گیگابایتی ذخیره کرد تا بعداً مشاهده شود. در مجموع می توان از شش چراغ LED قابل تنظیم برای کنترل نوردهی تصویر استفاده کرد و یک چراغ قوه LED CREE روی بدنه دستگاه می تواند روشنایی بیشتری را برای یک منطقه کار تاریک فراهم کند.

مانند DEPSTECH بالا، دوربین بازرسی Teslong دارای یک کابل ضد آب IP67 است که قابل خم شدن است، بنابراین می تواند از مناطق صعب العبور عبور کند. طراحی ضد آب به دوربین اجازه می دهد تا در عمق 1 متری زیر آب (3.28 فوت) کار کند.

دوربین شلنگی حفره و چاه با لنز دوگانه Teslong دارای امتیاز بسیار بالایی است و یکی از بهترین آندوسکوپ‌های دوربین مصرف‌کننده/فروشنده در بازار است. قیمت آن نسبت به سایر گزینه های موجود در این لیست بالاتر است، اما اگر به چیزی نیاز دارید که همه این کارها را انجام دهد و قصد دارید از آن برای بازرسی های زیاد خودرو (و سایر بازرسی ها) استفاده کنید، خرید عالی است.

ویژگی های کلیدی:

  • سیستم دوربین دوگانه که دید تا 140 درجه را فراهم می کند
  • کابل ضد آب IP67
  • صفحه نمایش 5 اینچی
  • امکان ضبط و ضبط تصاویر و ویدیوهای 1080p با کارت MicroSD 32 گیگابایتی همراه
  • چراغ قوه LED کری و بدنه فلزی مقاوم.

مشخصات محصول:

  • نام تجاری: Teslong
  • شماره قطعه: NTS300
  • رنگ: نارنجی و مشکی

3: آندوسکوپ صنعتی DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera

آندوسکوپ صنعتی DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera

اگر به دنبال دوربین بازرسی خودرو یا بورسکوپی با قیمت متوسط تر هستید، دوربین شلنگی آندوسکوپ صنعتی 1080p SKYBASIC یک گزینه عالی است. مانند Teslong بالا، دارای یک صفحه نمایش داخلی است، با این حال، اندازه آن کمی کوچکتر است و 4.3 اینچ است.

دوربین شلنگی آندوسکوپ صنعتی DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera نه تنها به شما امکان می دهد تا با دوربین 1080p خود آنالیز زنده انجام دهید، بلکه می توان تصاویر و ویدیوها را نیز برای مشاهده بعدی در کارت TF 32 گیگابایتی ذخیره کرد. کاربران می توانند نوردهی تصویری را که روی صفحه نمایش دریافت می کنند، از طریق شش چراغ LED قابل تنظیم که بسیار شبیه به نورهای دوربین های دیگر است که در این مقاله فهرست کرده ایم، تنظیم کنند.

برای خرید این دوربین شلنگی اینجا کلیک کنید.

کابل و دوربین هر دو دارای استاندارد IP67 ضد آب هستند و بدنه آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. خریداران می توانند آندوسکوپ صنعتی DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera را در دو طول کابل مختلف، 5 متر (16.5 فوت) و 10 متر (33 فوت) خریداری کنند.

در جعبه یک آندوسکوپ دیجیتال، یک کابل USB، یک کارت TF 32 گیگابایتی، یک دفترچه راهنمای کاربر و طیف وسیعی از لوازم جانبی دریافت خواهید کرد. آندوسکوپ صنعتی SKYBASIC محصول دیگری است که دارای امتیاز بسیار مثبت با امتیاز نزدیک به 5 ستاره و بیش از 3000 بررسی است. برخی از کاربران شکایت کرده‌اند که کیفیت تصویر آن‌طور که انتظار داشتند بالا نبوده است، اما به نظر می‌رسد این تعداد کمی از خریداران باشد.

ویژگی های کلیدی:

  • صفحه نمایش داخلی 3 اینچی
  • امکان ضبط و ضبط ویدئو و تصاویر با کیفیت 1080p و ذخیره آنها در کارت 32 گیگابایتی TF
  • دوربین ضد آب IP67
  • می تواند با کابل 5 متری (16.5 فوت) یا 10 متری (33 فوت) ارائه شود.

مشخصات محصول:

  • برند: SKYBASIC
  • شماره قطعه: SK129-CA یا SK129-10M-CA (نسخه طولانی تر)
  • رنگ: مشکی

4: دوربین شلنگی آندوسکوپ بی سیم 5.5 میلی متری NIDAGE

آندوسکوپ شلنگی بی سیم 5.5 میلی متری NIDAGE

اگر به دنبال گزینه کمی ارزان‌تر از سایر دوربین‌های شلنگی بازرسی خودرو هستید که در بالا فهرست کرده‌ایم، دوربین شلنگی بروسکوپ بی‌سیم 5.5 میلی‌متری NIDAGE ممکن است محصولی برای شما باشد. علیرغم اینکه قیمت پایین‌تری دارد، همچنان می‌تواند تصاویر و ویدیوهایی تا رزولوشن 1920 در 1080 ضبط کند، در حالی که نرخ فریم 30 فریم در ثانیه دارد (اکثر گزینه‌های ارزان‌تر فقط 10 فریم بر ثانیه را انجام می‌دهند).

دوربین شلنگی آندوسکوپ بی‌سیم NIDAGE بسیار شبیه آندوسکوپ DEPSTECH است که در ابتدای این لیست معرفی کردیم. این صفحه نمایش داخلی ندارد و در عوض تصاویر/فیلم هایی را که می گیرد برای مشاهده به دستگاه اندروید یا iOS شما ارسال می کند. این نه تنها به دستگاه امکان می دهد ارزان تر باشد، بلکه کوچکتر نیز باشد، بنابراین به راحتی می توان آن را در یک جیب حمل کرد یا در یک جعبه ابزار کوچک یا فضای ذخیره سازی قرار داد.

یکی دیگر از مزایای دوربین شلنگی بی سیم NIDAGE این است که دارای کابل با قطر کمتر (فقط 5.5 میلی متر یا 0.21 اینچ) است. این بدان معنی است که خم شدن برای قرار گرفتن در مناطق و مکان‌های صعب العبور آسان‌تر است. در حالی که کابل نازک‌تر از کابل‌های بسیاری از بورسکوپی/اندوسکوپ‌های موجود در بازار است، اما همچنان به اندازه‌ای قوی است که در برابر استفاده مکرر مقاومت کند.

شاید بزرگترین نقطه ضعف این گزینه ارزان تر، باتری کوچکتر 450 میلی آمپر ساعتی باشد. این باتری با ظرفیت کم، زمان کارکرد حدود یک ساعت را به دوربین می دهد که به طور قابل توجهی کمتر از سایر آندوسکوپ های موجود در این لیست است. با این حال، اگر فقط از آن برای بازرسی عجیب اینجا و آنجا استفاده می کنید، عمر باتری باید زیاد باشد.

ویژگی های کلیدی:

  • قابلیت ضبط 1080p، 30 فریم در ثانیه
  • به دستگاه های اندروید و iOS متصل می شود
  • قیمت پایین در مقایسه با سایر گزینه های موجود در این لیست
  • اندازه کوچک و کابل نازک تر

مشخصات محصول:

  • نام تجاری: NIDAGE
  • شماره کالا: 4336304388
  • رنگ: مشکی

5: دوربین شلنگی صنعتی دو لنز Teslong NTS500

آندوسکوپ صنعتی دو لنز Teslong NTS500

اگر برای بازرسی های زیاد خودرو نیاز به استفاده از دوربین بازرسی یا بروسکوپ شلنگی دارید و چیزی می خواهید که سال ها در برابر سوء استفاده های مکرر مقاومت کند، دوربین شلنگی و بروسکوپ صنعتی NTS500 یک گزینه عالی است. ما قبلاً NTS300 عالی را در این لیست قرار داده ایم، اما NTS500 برای کسانی است که می خواهند کمی بیشتر از دستگاه بازرسی خود استفاده کنند.

مانند NTS300 دارای یک سیستم دوربین دوگانه و یک دکمه ساده است که در هر زمان بین دوربین نمای جلو و نمای جانبی جابجا می شود. دوربین های دوگانه در انتهای کابل ضد آب IP67 با طول 3 متر (9.8 فوت) قرار دارند.

در مقایسه با NTS300 با قیمت پایین تر، NTS500 دارای صفحه نمایش 5 اینچی IPS 720p بزرگتر است که برای استفاده در فضای باز مناسب تر است. صفحه نمایش ضد باران است، بنابراین می توانید از آندوسکوپ صنعتی با کیفیت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید.

کاربران می توانند تصاویر و ویدیوهای 1080p را با کارت MicroSD 32 گیگابایتی ضبط و ضبط کنند یا می توانند فیلم را به صورت زنده تماشا کنند. NTS500 حتی یک بلندگو و میکروفون داخلی دارد تا بتوانید صدا و صدا را ضبط کنید.

در مجموع شش چراغ در دوربین جلو به کاربران کمک می کند تا نوردهی تصویر را تنظیم کنند، در حالی که یک چراغ LED در کناره نوردهی دوربین جانبی را کنترل می کند. پشت آندوسکوپ یک مشعل تعبیه شده است که در هنگام تاریک شدن هوا، مناطق بزرگ را روشن می کند.

آخرین مزیت بزرگ NTS500 باتری لیتیوم یونی 3500 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ آن است که مدت زمان کارکرد آن حدود 5 تا 6 ساعت است.

در جعبه یک دوربین شلنگی NTS500، یک پروب دوربین دوگانه، کابل شارژ Type-C، کارت MicroSD 32 گیگابایتی، جعبه ابزار پلاستیکی سخت، دفترچه راهنمای کاربر و 18 ماه گارانتی دریافت خواهید کرد.

اگر یکی از بهترین دوربین‌ها/اندوسکوپ‌های بازرسی خودرو را می‌خواهید و بدتان نمی‌آید که کمی بیشتر هزینه کنید، حتماً باید نگاهی به NTS500 بیندازید. این دوربین دارای امتیاز عالی 4.8 ستاره از 5 است، بنابراین یکی از آندوسکوپی/دوربین بازرسی دیجیتال با بالاترین امتیاز در آمازون است.

ویژگی های کلیدی:

  • سیستم دوربین دوگانه با دوربین های جلو و جانبی
  • صفحه نمایش 5 اینچی IPS
  • امکان ثبت تصاویر و فیلم برداری با کیفیت 1080p
  • امکان ضبط و پخش صدا از طریق اسپیکر و میکروفون داخلی
  • باتری بزرگ 3500 mHa
  • دوربین IP67 مقاوم در برابر آب و صفحه نمایش ضد باران

مشخصات محصول:

  • نام تجاری: Teslong
  • شماره قطعه: NTS500
  • رنگ: مشکی/خاکستری

راهنمای خرید دوربین شلنگی و بورسکوپ بازرسی خودرو و اطلاعات

راهنمای خرید دوربین و بورسکوپ بازرسی خودرو و اطلاعات

دوربین بازرسی خودرو یا آندوسکوپ شلنگی ابزار فوق‌العاده مفیدی است که به شما امکان می‌دهد مناطقی از وسیله نقلیه خود را که معمولاً نمی‌توان مشاهده کرد بدون جدا کردن چیزها مشاهده کنید. یکی از این دستگاه ها نه تنها یک ابزار بازرسی خوب برای وسیله نقلیه شماست، بلکه می تواند همراه با بازرسی خودروی دست دوم نیز باشد.

دوربین بازرسی خودرو یا بورسکوپ/آندوسکوپ شلنگی چیست؟

بوروسکوپ خودرو در واقع تنها یکی از انواع آندوسکوپ های صنعتی موجود است. مواردی که ما در این لیست ارائه کرده‌ایم نه تنها می‌توانند برای بازرسی خودرو استفاده شوند، بلکه می‌توانند برای کارهای دیگری مانند بررسی زهکشی، نگاه کردن به داخل دیوارها و غیره نیز استفاده شوند.

دوربین های بازرسی شلنگی خودرو معمولا از بدنه دستگاه، یک کابل و سپس یک دوربین کوچک در انتهای کابل تشکیل شده است. اندازه کابل معمولاً بین 5 تا 8 میلی متر (0.2 تا 0.31 اینچ) است، با این حال، بسته به سازنده آن متفاوت است. کابل ها معمولاً نیمه سفت و سخت هستند، بنابراین می توان آنها را خم کرد و بسیاری از آنها در برابر آب یا ضد آب هستند.

برخی از بورسکوپ‌ها و آندوسکوپ‌های شلنگی خودرو دارای صفحه‌نمایش داخلی هستند که به شما امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوهای دوربین را مستقیماً روی خود دستگاه مشاهده کنید. برخی دیگر صفحه نمایش داخلی ندارند و در عوض برای نمایش تصویر با تلفن شما (اندروید یا iOS) جفت می شوند. بسیاری از دوربین‌های شلنگی خودرو همچنین می‌توانند تصاویر را برای مشاهده در زمان بعدی در دستگاه ضبط و ضبط کنند، و برخی از دوربین‌های سطح بالاتر (مانند NTS500 بالا) می‌توانند صدا را نیز ضبط کنند.

قطر دوربین انتهای کابل معمولاً به اندازه قطر کابل است. اکثر دستگاه‌ها دارای یک سری نور در اطراف دوربین هستند که به کاربران اجازه می‌دهد نوردهی را تنظیم کنند و برخی از بورسکوپ‌ها دارای دوربین‌های متعددی هستند که میدان دید بسیار وسیع‌تری را فراهم می‌کنند.

دوربین‌های بازرسی خودرو در حال حاضر معمولاً در بسیاری از تعمیرگاه‌ها یافت می‌شوند و مکانیک‌ها از آن‌ها برای دیدن مناطقی از خودرو استفاده می‌کنند که معمولاً با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند. برخی از کاربردهای رایج عبارتند از جستجوی رسوبات کربن، انسداد، سایش، قطعات شکسته و موارد دیگر.

چرا داشتن دوربین بازرسی خودرو ایده خوبی است؟

بررسی آسیب یا فرسودگی در موتور بدون نیاز به جدا کردن آن - اینکه بتوانید اجزای داخلی و مناطقی که به سختی قابل مشاهده هستند موتور خود را از نظر ساییدگی یا آسیب دیدگی بررسی کنید، بدون اینکه کل موتور را از هم جدا کنید، نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود. اما می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. اگر بتوانید قبل از جداسازی موتور خود مشکلی را تشخیص دهید، روند تعمیر را تسریع خواهد کرد.

برای جستجوی مشکلات در سایر قسمت‌های یک وسیله نقلیه – دوربین بازرسی خودرو نه تنها ابزاری عالی برای بررسی موتور شما است، بلکه برای بازرسی سایر قسمت‌های وسیله نقلیه شما نیز مفید است. به عنوان مثال، می‌توانید از یکی از این دستگاه‌ها برای بررسی زنگ زدگی، آسیب یا قطعات فرسوده سطح زیرین وسیله نقلیه خود بدون نیاز به بلند کردن خودرو استفاده کنید.

برای بازرسی خودروهای دست دوم - اگر قصد دارید به یک خودروی دست دوم نگاه کنید، ایده خوبی است که دستگاهی مانند بروسکوپ یا آندوسکوپ خودرو را برای بازرسی ببرید. به این ترتیب می توانید مناطقی از ماشین را که معمولاً پنهان هستند مشاهده کنید و ممکن است در صورت خرید وسیله نقلیه چیزی را متوجه شوید که ممکن است باعث هزینه و دردسر جدی شود.

برای کارهای دیگر در اطراف خانه - یک دوربین بازرسی خودرو نه تنها برای بررسی مناطقی از وسیله نقلیه شما که به سختی قابل مشاهده است عالی است، بلکه ابزار مفیدی برای سایر مشاغل اطراف خانه نیز می باشد. آیا لوله مسدود شده است؟ می توانید از یکی از این ابزارها استفاده کنید تا ببینید چه چیزی باعث انسداد شده و کجاست.

می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند - اگر بتوانید بدون نیاز به جدا کردن همه چیز متوجه شوید که مشکل چیست، می تواند باعث صرفه جویی زیادی در پول شما شود.

چگونه از آندوسکوپ یا بوروسکوپ خودرو استفاده کنیم؟

استفاده از یکی از این وسایل آسان است. بسته به دوربین بازرسی که دارید، ممکن است مجبور شوید آن را به دستگاه iOS یا Android خود وصل کنید یا نه. اگر آندوسکوپ یا بورسکوپی که خریداری کرده اید دارای صفحه نمایش داخلی باشد، هنگامی که ابزار را روشن می کنید تصویری روی آن خواهید دید.

برای کسانی که نیاز به جفت شدن با یک دستگاه iOS یا Android دارند، باید برنامه سازنده خاصی را دانلود کنید که اجازه می دهد تصویر از دوربین به گوشی هوشمند یا تبلت شما ارسال شود.

هنگامی که دوربین بازرسی را راه‌اندازی کردید، به سادگی وارد کردن کابل به ناحیه‌ای که می‌خواهید مشاهده کنید، است. اکثر دوربین های بازرسی خودرو دارای کابل نیمه سفت و سختی هستند که اگر آن را خم کنید شکل خود را حفظ می کند. آنها همچنین دارای نورهایی هستند که به شما امکان می دهد نوردهی تصویر را تغییر دهید، بنابراین اگر ناحیه ای که می خواهید مشاهده کنید خیلی تاریک است، می توانید تصویر را روشن کنید.

آیا می توان از دوربین بازرسی در آب استفاده کرد؟

این کاملاً به آنچه سازنده بیان کرده است بستگی دارد. بسیاری از دوربین های بازرسی خودرو دارای دوربین و کابل ضد آب هستند، در حالی که بدنه ابزار معمولاً ضد باران است.

هنگام خرید دوربین بازرسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حالی که خرید یک دوربین بازرسی خودرو ممکن است فرآیندی نسبتاً ساده به نظر برسد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

کیفیت و وضوح دوربین – دوربین‌های بازرسی بالاتر نه تنها معمولاً دارای ویژگی‌های بیشتری هستند، بلکه معمولاً دوربین‌های با کیفیت بهتری نیز دارند. اگر دوربین کیفیت خوبی ندارد یا وضوح آن خیلی پایین است، ممکن است تشخیص دقیق آنچه به دنبال آن هستید و اینکه آیا مشکلی وجود دارد یا خیر، دشوار باشد.

طول کابل دوربین – مهم است که قبل از خرید آندوسکوپ یا بورسکوپی شلنگی خودرو مشخص کنید که به چه طول کابل نیاز دارید. در حالی که اکثر کارهای بازرسی خودرو به کابل بسیار طولانی نیاز ندارند، شما نمی خواهید چیزی که خیلی کوتاه است باقی بمانید. علاوه بر این، اگر قصد دارید از دوربین برای کارهای دیگری مانند بازرسی زهکشی خانه خود استفاده کنید، ممکن است بخواهید از یک کابل طولانی تر استفاده کنید.

میدان دید دوربین – برخی از دوربین های بازرسی مانند دوربین های Teslong که در این مقاله معرفی شده اند، دارای دو دوربین برای میدان دید وسیع تر هستند. این به شما امکان می‌دهد قسمت بیشتری را ببینید که می‌خواهید مشاهده کنید، که می‌تواند هنگام جستجوی یک مشکل بسیار مفید باشد.

مقاومت در برابر آب – بیشتر آندوسکوپ‌ شلنگی یا بورسکوپی‌های خودرو دارای نوعی مقاومت در برابر آب هستند، اما برخی از آن‌ها ارزان‌تر نیستند. توصیه می کنیم چیزی تهیه کنید که حداقل در برابر آب مقاومت داشته باشد.

صفحه نمایش داخلی – استفاده از یک دوربین بازرسی با صفحه نمایش داخلی معمولا آسان تر است زیرا نیازی نیست نگران جفت کردن ابزار با گوشی هوشمند یا تبلت خود باشید. علاوه بر این، لازم نیست همزمان با دو دستگاه سروکار داشته باشید، بنابراین بازرسی را ساده‌تر می‌کند. از طرف دیگر، اگر چیزی کوچکتر یا ارزان‌تر می‌خواهید، دوربین بازرسی بلوتوث یا Wifi ممکن است گزینه خوبی باشد.

اندازه و قابلیت حمل - اگر قصد دارید از یک دوربین بازرسی برای چیزی مانند بازرسی خودروهای دست دوم استفاده کنید، ممکن است بهتر باشد از یک دستگاه کوچکتر استفاده کنید که بتوانید آن را در جیب خود یا در یک جعبه ابزار کوچک قرار دهید. از طرف دیگر، اگر فقط می خواهید از آن در خانه استفاده کنید، یک دستگاه بزرگتر با صفحه نمایش داخلی ممکن است عملکرد بهتری را ارائه دهد.

باتری و قدرت - بسته به مدت زمانی که به بازرسی نیاز دارید تا دوام داشته باشد، این موضوع مهمی است که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ارزان‌ترین دوربین بازرسی لیست ما دارای باتری کوچکی است که می‌تواند دستگاه را تا یک ساعت تغذیه کند، در حالی که گران‌ترین واحد دارای باتری بزرگ‌تری با ظرفیت بیش از 3000 میلی‌آمپر ساعت است که زمان کارکرد قابل استفاده در حدود 5 تا 6 ساعت را ارائه می‌کند.

منبع: دوربین شلنگی، minidvpro، دوربین خودرو





:: برچسب‌ها: دوربین شلنگی , دوربین آندوسکوپی , دوربین بوروسکوپ , دوربین بورسکوپ , دوربین چاه , دوربین شلنگی ماشین , دوربین خودرو , دوربین شلنگی خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: